Prečo naša spoločnosť?

BPD je skúsená, komplexná a moderná správcovská spoločnosť.

Naša spoločnosť ma vybudovanú pevnú pozíciu na trhu správcovských spoločností. Ku každému domu pristupujeme tak, ako by bol náš vlastný.

S našimi klientmi si budujeme vzťah založený na transparentnosti a dôvere. Pre našich klientov sme spustili online služby, svoje žiadosti a potrebné dokumenty si môžete vybaviť elektronicky, z pohodlia domova. Naši zamestnanci pracujú s tým najlepším softvérom a výpočtovou technikou na trhu, čo nám zaručuje robiť správu na tej najvyššej úrovni a hlavne na čas a správne.

V prípade záujmu nás môžete osobne navštíviť a pozrieť sa ako pracujeme kedykoľvek počas otváracích hodín, alebo aj v iný čas (po vzájomnej dohode). Na dohodnutie si stretnutia mimo otváracích hodín, môžete tak isto využiť našu online službu. Stretnutie mimo otváracích hodín.

Dovoľte nám predstaviť v krátkosti našu spoločnosť. Ďalšie výhody a benefity našej spoločnosti Vám radi predstavíme na osobnom stretnutí.

  • 21. rokov skúseností v oblasti správy a údržby bytového fondu. Sme tím profesionálov s dlhoročnou praxou, vieme rýchlo nájsť optimálne riešenia. Naši zamestnanci sa neustále vzdelávajú, absolvujú početné odborné školenia, ktoré im prácu uľahčujú a Vám zaručia nerušené bývanie a komfort, ktorý si zaslúžite.
  • Vykonávame pravidelne obhliadky Vašej nehnuteľností, zástupcovia vlastníkov dostávajú od nás  pravidelne reporty a návrhy riešení. Analyzujeme aktuálne náklady domu, vypracujeme konkrétne návrhy na optimalizáciu fungovania.
  • Každá nehnuteľnosť v našej správe má okrem technika, prideleného aj manažéra nehnuteľnosti. K Vášmu domu pristupujeme zodpovedne. Počúvame Vaše požiadavky a hľadáme spolu s Vami riešenia.
  • S našimi klientmi budujeme vzťah založený na dôvere. Transparentný prístup k informáciám. V našej spoločnosti ste vítaný, radi Vám odpovieme na vaše otázky. K naším klientom máme individuálny prístup, vieme si dohodnúť stretnutie aj mimo otváracích hodín.
  • Dôraz kladieme na pravidelnú a objektívnu komunikáciu s klientom: bezproblémová komunikácia s konateľom. V prípade potreby sa konateľ zúčastňuje na schôdzi vlastníkov. K našim klientom sme otvorení a snažíme sa spoločne hľadať vhodné riešenia.
  • Zamestnanci v našej spoločnosti pracujú s tými najlepšími softvérmi na trhu, kvalitná výpočtová technika zabezpečí že správa Vašej nehnuteľnosti bude vykonávaná profesionálne a hlavne na čas.
  • Spolupracujeme s overenými a spoľahlivými partnermi ktorý sú jednotkami na trhu v svojom odbore. Vieme Vám garantovať že o Vašu nehnuteľnosť bude postarané na tej najvyššej úrovni. Vďaka naším dlhoročným partnerstvám, Vám vieme zabezpečiť kvalitné služby za bezkonkurenčné ceny.
  • Pre našich klientov sme spustili a neustále vynovujeme online služby, online nahlasovanie porúch aby sme ušetrili Váš čas. V prípade potreby a záujmu vieme usporiadať so zástupcami vlastníkov online konferenciu.
  • Rýchla a nepretržitá havarijná služba, vďaka novému softvéru v našej spoločnosti a aplikácii ktorú využívajú naši technici bude problém vo vašom dome vyriešení do 24 hodín od nahlásenia.
  • Ponúkame Vám vo svojich vlastných priestoroch (konferenčná miestnosť) možnosť organizovať výberové  konania resp. schôdze vlastníkov bezodplatne. Ponúkame Vám taktiež bezodplatne aj právne poradenstvo týkajúce sa Vašej správy

 Tešíme sa na našu spoluprácu.